Wczytywanie...
2023-06-13

Profil pracownika

  • Doświadczenie w digital marketingu
  • Umiejętność przełożenia zdefiniowanych celów biznesowych na działania operacyjne oraz prowadzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
  • Dobra znajomość:
    • Google Analytics i Google Search Console
    • kanałów reklamy digital w B2B
    • języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Wiedza na temat analityki i optymalizacji reklam digital

Twoje zadania

  • Przygotowanie i prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych (FB, LinkedIn, Instagram) oraz kampanii w Google
  • Planowanie i realizacja działań nakierowanych na pozyskiwanie i utrzymanie klientów usług szkoleniowych
  • Analityka i optymalizacja reklam
  • Współpraca z zespołem Marketingu Produktu oraz Sprzedaży 
  • Działania przy optymalizacji stron WWW
  • Współtworzenie wydarzeń marketingowych
  • Doradztwo w tworzeniu treści, a także ich samodzielna kreacja

Dla Ciebie

  • Wsparcie w okresie onboardingu oraz wsparcie rozwojowe od specjalistów w tej dziedzinie
  • Samodzielne stanowisko
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranym zespole
  • Kameralne pokoje
  • Praca hybrydowa po okresie onboardingu
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Typ etatu
Pełny etat
Branża
IT
Liczba pracowników
7000
Założone w
1993

Podobne ogłoszenia

Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować