- nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża Facility Management)
- zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy, koordynowanie, egzekwowanie wydanych poleceń, motywowanie do pracy, odpowiedzialność w zakresie PPM (przeglądy i konserwacje)
- budowanie zespołu technicznego, rozliczenia czasu pracy, opracowywanie grafików pracy
- optymalizacja działań podwykonawców w powierzonym obszarze wraz z zapewnieniem właściwej współpracy pomiędzy działami
- utrzymywanie dobrych relacji z właścicielem/ zarządcą obiektu
- zapewnienie wysokiego standardu świadczonych prac
- rozliczenia finansowe wynikające z realizacji umów, zleceń oraz ponoszonych kosztów stałych
- raportowanie z wykonanych działań, raportowanie miesięczne, analizy zużyć mediów
- wskazywanie rozwiązań, propozycji modernizacji oraz ustosunkowywanie się do oczekiwań zarządcy nieruchomości oraz najemców
- wykształcenie średnie (mile widziane wyższe) techniczne, ekonomiczne lub pokrewne z zakresu utrzymania technicznego i zarządzania nieruchomościami branży FM
- 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika technicznego lub zastępcy
- kreatywność, innowacyjność i inicjatywa w prowadzeniu projektów
- mile widziana umiejętność skróconego kosztorysowania, czytania i analizy rysunków technicznych
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
- prawo jazdy kat. B
- zaangażowanie, samodzielność
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacji
• opiekę zdrowotną, ubezpieczenie, szkolenia
• ciekawą, pełną wyzwań pracę