Wczytywanie...
2024-01-24
Zadania
  • nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża Facility Management)
  • zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy, koordynowanie, egzekwowanie wydanych poleceń, motywowanie do pracy, odpowiedzialność w zakresie PPM (przeglądy i konserwacje)
  • budowanie zespołu technicznego, rozliczenia czasu pracy, opracowywanie grafików pracy
  • optymalizacja działań podwykonawców w powierzonym obszarze wraz z zapewnieniem właściwej współpracy pomiędzy działami
  • utrzymywanie dobrych relacji z właścicielem/ zarządcą obiektu
  • zapewnienie wysokiego standardu świadczonych prac
  • rozliczenia finansowe wynikające z realizacji umów, zleceń oraz ponoszonych kosztów stałych
  • raportowanie z wykonanych działań, raportowanie miesięczne, analizy zużyć mediów
  • wskazywanie rozwiązań, propozycji modernizacji oraz ustosunkowywanie się do oczekiwań zarządcy nieruchomości oraz najemców
Wymagania
  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe) techniczne, ekonomiczne lub pokrewne z zakresu utrzymania technicznego i zarządzania nieruchomościami branży FM
  • 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika technicznego lub zastępcy
  • kreatywność, innowacyjność i inicjatywa w prowadzeniu projektów
  • mile widziana umiejętność skróconego kosztorysowania, czytania i analizy rysunków technicznych
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • zaangażowanie, samodzielność 
Oferujemy

• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacji

• opiekę zdrowotną, ubezpieczenie, szkolenia

• ciekawą, pełną wyzwań pracę

Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Typ etatu
Pełny etat
Branża
Budownictwo
Liczba pracowników
6500
Założone w
1987
Miasto
Warszawa

Podobne ogłoszenia

Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować