Wczytywanie...
2024-01-16

Na czym będzie polegała Twoja praca:

  • Będziesz kontrolować i rozwijać narzędzia analityczne oraz raportujące (m.in. Google analytics360, Firebase, BigQuery) pod kątem jakości pomiaru oraz prezentowania danych dostarczających wiedzy o zachowaniach klientów
  • Będziesz odpowiadać za tworzenie i automatyzację raportowania oraz ocenę efektywności kanałów marketingowych pod kątem realizacji KPI
  • Będziesz ściśle współpracować z Działem Marketingu dostarczając analiz wspierających procesy pozyskiwania i konwersji użytkowników
  • Będziesz analizować źródła ruchu i zachowania użytkowników w sklepie w celu zwiększania współczynnika konwersji i LTV
  • Zajmiesz się analizą dużych zbiorów danych w poszukiwaniu prawidłowości i zależności, które wpływają na obszary działania zespołów produktu, finansów, UX i contentu

Szukamy osoby, która:

  • Posiada minimum 2 lata doświadczenia w obszarze analiz e-commerce / digital analytics
  • Zna Google Analytics – warunek konieczny
  • Ma umysł zorientowany na analizę danych i mocne umiejętności w obszarze Excel, Data Studio/BI
  • Wie jak analizować duże zbiory danych – zna dobrze SQL
  • Potrafi zidentyfikować problem i zaproponować skuteczne rozwiązanie
  • Posiada doświadczenie w wizualizacji danych
  • Jest nastawiona na rozwój i podnoszenie swoich kompetencji zawodowych
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Typ etatu
Pełny etat
Branża
Sprzedaż/Handel
Liczba pracowników
1000
Założone w
2011
Miasto
Kraków

Podobne ogłoszenia

Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować